söndag 8 februari 2009

Målat var det här

Idag blev det en såndär målardag igen. Men det börjar kännas ganska skönt att det bara är köket och vardagsrummet som har panel som ska målas kvar (förutom då en del rum där panelen måste målas en andra gång, men det borde vara endast ett...)
Ikväll ska jag med mitt "andra jobb" på Kokkola-revyn. Värst vad kulturellt det blev den här helgen. Jag har nog den kvoten full för några veckor framåt i alla fall.
Egentligen borde man ju bege sig ut med pyry-pekka och skotta lite snö också, helt otroligt vad mycket snö vi har nu, och mer kommer det hela tiden. Jag tänker dock skylla på att min man köpte en ny snöskrapa till traktorn för nån vecka sen - den kan ju inte bara stå i ett hörn och rosta den heller! Men när det en gång är vinter kan det ju lika gärna vara det ordentligt då. Snöa på bara!

Inga kommentarer: