torsdag 1 januari 2009

God Jul och Gott nytt Pysselår 2009 -

- en försenad jul- och nyårshälsning.

Julen har varit och likaså nyårsfirandet. Julen firades med familjen både här och där och nyåret välkomnades i goda vänners lag. Tomten hittade som alltid fram och hade med sig säckar fulla med paket...

Min julklapp var bland annat en fotoskrivare (antar att det är någon här hemma som snappat upp min längtan efter en sådan...) Jag installerade den i mellandagarna, men har inte riktigt kommit mej för att testa den nåt vidare ännu - förrän idag. Den är jättebra! Precis en sån som jag önskat mej...

En Canon Pixma iP4600

Och när jag väl kom igång med printandet konstaterade jag att nu är det ju bara att scrappa nånting också. Det blev 4 likadana sidor, en sida åt var och en som finns på fotona, en morfar/farfar med sina barnbarn.


När jag sen hade scrappat fotona gjorde jag ett kort till min mor som fyller jämna 60 år på lördag..




... och ett kort åt T:s systerdotter som fyller 12 år, även hon på lördag.


Oj, vad roligt det är att skapa! Hoppas nu bara att ivern håller i sig, för det finns en heeel massa foton som skulle göra sig bättre i scrapalbum än i fotofickor här hemma hos oss!

Jag önskar alla en fortsatt trevlig nyårsdag!

Inga kommentarer: