fredag 19 december 2008

Julklapps-scrap

Den senaste veckan har jag scrappat mycket på kvällarna. Detta för att få klart julklapparna till mina föräldrar och svärföräldrar. Jag har scrappat ca 20 sidor, dock 2 exemplar av varje sida, men ändå... Jag har köpt otroligt vackra hemsydda mappar med linneöverdrag från Gårdsboden i Karleby som jag fyllt med scrappade sidor som varvats med foton i plast-fotofickor. Temat är vårt bröllop. Jag hoppas och tror att det ska bli en julklapp de är glada över. En del layouter är jag mer nöjd med, andra mindre, men i det stora hela är jag glad att jag fått det gjort.




Så här fint är albumet:

(Ber om ursäkt för fotonas kvalitet-får inte scannern att funka.)

Nu när jag scrappat vårt bröllop åt andra vore det att ta sig i kragen och scrappa för det egna albumet också.

1 kommentar:

Ida sa...

Oj vad vackert! De kommer att bli så nöjda, både päron och svärpäron. :)